OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI
Oznaka: 119K/LJ131 | Oznaka puta: 28 | Lokalnost: Gornja Trešnjica | Stacionaža: |
Latitude: 44.11973 | Longitude: 19.492575 | Projekat: ClirTheRoads1 | Istraživač: Anika Đorić, Miloš Marjanović |
Datum registrovanja: 24/08/2017 | Datum aktiviranja: 01/05/52014 | Datum reaktiviranja: |
OPŠTI PODACI O PROCESU
Tip pojave: Kliženje, Tečenje | Vrsta pokrenutog materijala: Drobina | Tlo: | |
Sadržaj vode: Vlažno na granici tečenja | Brzina kretanja: Brzo | Trend širenja procesa: Progresivno uz padinu | |
Aktivnost: Trenutno umiren | Neaktivan: | Način pojavljivanja: Pojedinačno |
OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA
Reljef duž trase: | Padina: Trasa na vrhu | Visina: m Dužina: m Nagib: ° |
Geološka građa | ||
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: filiti |
Starost (OGK oznaka): Pz1 | Raspadina: da |
Debljina raspadine: 3m | Stepen raspadnutosti: Sitna drobina | |
Hidrologija | ||
Vodotoci: |
Vodotoci(stalni/povremeni): | Ostalo: |
Hidrogeološka funkcija | ||
H.G. funkcija: | Tip izdani: | Pojave: |
DETALJAN OPIS POJAVE
Geometrija | ||||||
Dužina: 15m | Širina: 10m | Dubina: 3m | Površina: m² | Zapremina: m³ | Nagib od vrha do nožice: 45° | Visina od vrha do nožice: m |
Oblik: Nepravilan | Način kretanja: Kombinovano | Uzroci nestabilnosti: Nepovoljna svojstva stenskih masa, Morfometrija padine |
Ožiljak: Čeoni | Čeoni: | Sekundarni: |
Karakteristike stenske kosine | ||
Broj dominantnih familija pukotina: |
Pojedinačne pukotine: da | Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: |
Veličina izdeljenog bloka u dm³: max: min: | ||
Mehanizam: | Stepen istraženosti: Registrovano | Neposredan pokretač procesa: Padavine |
Visina do najviše zone odlamanja (m): | Bazni ugao trenja (°): |
UGROŽENOST
Položaj trase u odnosu na pojavu | Pojava je sa gornje strane puta |
Ugroženost puta pojavom | da |
Prekid saobraćaja | ne povremeno obrušavanje materijala |
Elementi puta u zoni pojave | zasek do 3,0m |
PREPORUKA I NAPOMENE
Preporuke | Pojačano održavanje |
Napomena Na desnoj kolovoznoj traci su uočena blaga ulegnuća asfalta do 5cm. Tehnička dokumentacija postoji - geotehnički elaborat za potrebe sanacije (uradio Institut za Puteve), ali klizište još nije sanirano po tom projektu. Preporučuje se da se makar postave barijere kako bi se sprečilo spiranje materijala na kolovoz. Foto 2123-2124 Na desnoj kolovoznoj traci su uočena blaga ulegnuća asfalta do 5cm. Tehnička dokumentacija postoji - geotehnički elaborat za potrebe sanacije (uradio Institut za Puteve), ali klizište još nije sanirano po tom projektu. Preporučuje se da se makar postave barijere kako bi se sprečilo spiranje materijala na kolovoz. Foto 2123-2124 BEWARE link http://geoliss.mre.gov.rs/beware/form/detalji_klizista.php?id=187 |