OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI

Oznaka: 119K/LJ131 Oznaka puta: 28 Lokalnost: Gornja Trešnjica Stacionaža: 
Latitude: 44.11973 Longitude: 19.492575 Projekat: ClirTheRoads1 Istraživač: Anika Đorić, Miloš Marjanović
Datum registrovanja: 24/08/2017 Datum aktiviranja: 01/05/52014 Datum reaktiviranja: 

OPŠTI PODACI O PROCESU

Tip pojave: Kliženje, Tečenje Vrsta pokrenutog materijala: Drobina Tlo: 
Sadržaj vode: Vlažno na granici tečenja Brzina kretanja: Brzo Trend širenja procesa: Progresivno uz padinu
Aktivnost: Trenutno umiren Neaktivan:  Način pojavljivanja: Pojedinačno

OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA

Reljef duž trase:  Padina: Trasa na vrhu Visina: Dužina: Nagib: ° 
Geološka građa
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: 
filiti
Starost (OGK oznaka): Pz1 Raspadina: da
Debljina raspadine: 3m Stepen raspadnutosti: Sitna drobina
Hidrologija
Vodotoci: 
Vodotoci(stalni/povremeni):  Ostalo: 
Hidrogeološka funkcija
H.G. funkcija:  Tip izdani:  Pojave: 

DETALJAN OPIS POJAVE

Geometrija
Dužina: 15m Širina: 10m Dubina: 3m Površina:  Zapremina:  Nagib od vrha do nožice: 45° Visina od vrha do nožice: m

Oblik: Nepravilan Način kretanja: Kombinovano Uzroci nestabilnosti: 
Nepovoljna svojstva stenskih masa, Morfometrija padine
Ožiljak: Čeoni Čeoni:  Sekundarni: 
Karakteristike stenske kosine
Broj dominantnih familija pukotina: 
Pojedinačne pukotine: da Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: 
Veličina izdeljenog bloka u dm³:   max:   min:  
Mehanizam:  Stepen istraženosti: Registrovano Neposredan pokretač procesa: Padavine
Visina do najviše zone odlamanja (m):  Bazni ugao trenja (°): 

UGROŽENOST

Položaj trase u odnosu na pojavu  Pojava je sa gornje strane puta
Ugroženost puta pojavom  da
Prekid saobraćaja  ne povremeno obrušavanje materijala
Elementi puta u zoni pojave  zasek do 3,0m

PREPORUKA I NAPOMENE

Preporuke  Pojačano održavanje
Napomena 
Na desnoj kolovoznoj traci su uočena blaga ulegnuća asfalta do 5cm. Tehnička dokumentacija postoji - geotehnički elaborat za potrebe sanacije (uradio Institut za Puteve), ali klizište još nije sanirano po tom projektu. Preporučuje se da se makar postave barijere kako bi se sprečilo spiranje materijala na kolovoz. Foto 2123-2124 Na desnoj kolovoznoj traci su uočena blaga ulegnuća asfalta do 5cm. Tehnička dokumentacija postoji - geotehnički elaborat za potrebe sanacije (uradio Institut za Puteve), ali klizište još nije sanirano po tom projektu. Preporučuje se da se makar postave barijere kako bi se sprečilo spiranje materijala na kolovoz. Foto 2123-2124 BEWARE link http://geoliss.mre.gov.rs/beware/form/detalji_klizista.php?id=187