OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI

Oznaka: 625N Oznaka puta: 180 Lokalnost: Čačak Stacionaža: 
Latitude: 43.87583592600 Longitude: 20.32005710200 Projekat: ClirTheRoads2 Istraživač: Miloš Marjanović, Dušan Berisavljević
Datum registrovanja: 08/09/2020 Datum aktiviranja:  Datum reaktiviranja: 

OPŠTI PODACI O PROCESU

Tip pojave: Kliženje Vrsta pokrenutog materijala: Tlo Tlo: Prašina
Sadržaj vode: Vlažno Brzina kretanja: Umereno Trend širenja procesa: Progresivno bočno, Smirivanje
Aktivnost:  Neaktivan: Saniran-stabilizovano Način pojavljivanja: Višestruko

OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA

Reljef duž trase: Dolina, Padina Padina: Trasa u sredini Visina: 600m  Dužina: 1000m  Nagib: 30° 
Geološka građa
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: 
Glinci i peščari
Starost (OGK oznaka): M2,2 Raspadina: da
Debljina raspadine: 3m Stepen raspadnutosti: Zemljasta raspadina
Hidrologija
Vodotoci: 
Lokalni potok
Vodotoci(stalni/povremeni): Povremeni Ostalo: 
Udaljen oko 350 m od puta nizbrdo.
Hidrogeološka funkcija
H.G. funkcija:  Tip izdani:  Pojave: 

DETALJAN OPIS POJAVE

Geometrija
Dužina: 50m Širina: 150m Dubina: 5m Površina:  Zapremina:  Nagib od vrha do nožice: 35° Visina od vrha do nožice: 35m

Oblik: Elipsasti Način kretanja: Kombinovano Uzroci nestabilnosti: 
Nepovoljna svojstva stenskih masa, Morfometrija padine
Ožiljak:  Čeoni:  Sekundarni: 
Karakteristike stenske kosine
Broj dominantnih familija pukotina: 
Pojedinačne pukotine: da Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: 
Veličina izdeljenog bloka u dm³:   max:   min:  
Mehanizam:  Stepen istraženosti: Registrovano Neposredan pokretač procesa: Padavine
Visina do najviše zone odlamanja (m):  Bazni ugao trenja (°): 

UGROŽENOST

Položaj trase u odnosu na pojavu  Put PRELAZI neposredno iznad čeonog dela pojave
Ugroženost puta pojavom  ne
Prekid saobraćaja  ne
Elementi puta u zoni pojave  Krivina zasek do 3,0m

PREPORUKA I NAPOMENE

Preporuke  Redovno održavanje, Istraživanje/projektovanje
Napomena 
Sanirano klizište u dva segmenta kamenom obzidom, ali se upravo između njih javljaju deformacije puta. U tom delu i zaštitna ograda je pomerena. Dalje ka krivini pukotine i denivelacije u kolovozu su još izraženije pa se nameće potreba za revizijom sanacione mere u smislu eventualnog proširivanja, najpre odgovarajućim istraživanjima. Foto:3325-3334.