OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI
Oznaka: 423N | Oznaka puta: 197 | Lokalnost: Gornji Dubac | Stacionaža: |
Latitude: 43.65561262000 | Longitude: 20.36103662000 | Projekat: ClirTheRoads2 | Istraživač: Zoran Radić, Jelka Krušić |
Datum registrovanja: 09/09/2020 | Datum aktiviranja: | Datum reaktiviranja: |
OPŠTI PODACI O PROCESU
Tip pojave: Kliženje | Vrsta pokrenutog materijala: Tlo | Tlo: Glina, Prašina | |
Sadržaj vode: Suvo | Brzina kretanja: Sporo | Trend širenja procesa: Progresivno uz padinu | |
Aktivnost: Aktivan | Neaktivan: | Način pojavljivanja: Pojedinačno |
OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA
Reljef duž trase: Padina | Padina: Trasa u sredini | Visina: 30m Dužina: 120m Nagib: 40° |
Geološka građa | ||
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: laporci, krečnjaci, glinci |
Starost (OGK oznaka): K23 | Raspadina: da |
Debljina raspadine: 2m | Stepen raspadnutosti: Drobina | |
Hidrologija | ||
Vodotoci: |
Vodotoci(stalni/povremeni): | Ostalo: |
Hidrogeološka funkcija | ||
H.G. funkcija: | Tip izdani: | Pojave: |
DETALJAN OPIS POJAVE
Geometrija | ||||||
Dužina: 30m | Širina: 12m | Dubina: 2m | Površina: m² | Zapremina: m³ | Nagib od vrha do nožice: 35° | Visina od vrha do nožice: m |
Oblik: Izdužen | Način kretanja: Translaciono | Uzroci nestabilnosti: Nepovoljna svojstva stenskih masa |
Ožiljak: Čeoni | Čeoni: | Sekundarni: |
Karakteristike stenske kosine | ||
Broj dominantnih familija pukotina: |
Pojedinačne pukotine: da | Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: |
Veličina izdeljenog bloka u dm³: max: min: | ||
Mehanizam: | Stepen istraženosti: Nepoznato | Neposredan pokretač procesa: Padavine |
Visina do najviše zone odlamanja (m): | Bazni ugao trenja (°): |
UGROŽENOST
Položaj trase u odnosu na pojavu | Pojava je sa donje strane puta |
Ugroženost puta pojavom | da |
Prekid saobraćaja | da kolovozna konstrukcija teško oštećena, sa denivelacijom u poprečnom pravcu |
Elementi puta u zoni pojave | Krivina nasip do 3,0m visine |
PREPORUKA I NAPOMENE
Preporuke | Urgentna sanacija |
Napomena U cilju obezbeđivanja trajne funkcije saobraćajnice, neophodna je sanacija klizišta. |