OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI

Oznaka: 135N Oznaka puta: 22 Lokalnost: Maglič Stacionaža: 
Latitude: 43.60905319000 Longitude: 20.55352024700 Projekat: ClirTheRoads2 Istraživač: Snežana Bogdanović, Uroš Đurić
Datum registrovanja: 23/09/2020 Datum aktiviranja:  Datum reaktiviranja: 

OPŠTI PODACI O PROCESU

Tip pojave: Odronjavanje Vrsta pokrenutog materijala: Osnovna stena Tlo: 
Sadržaj vode: Suvo Brzina kretanja: Brzo Trend širenja procesa: Progresivno uz padinu
Aktivnost: Aktivan Neaktivan:  Način pojavljivanja: Pojedinačno

OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA

Reljef duž trase: Padina Padina: Trasa u dnu Visina: 200m  Dužina: 350m  Nagib: 30° 
Geološka građa
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: 
Harcburgiti
Starost (OGK oznaka): Paleozoik Raspadina: da
Debljina raspadine: 1m Stepen raspadnutosti: Blokovi
Hidrologija
Vodotoci: 
Vodotoci(stalni/povremeni): Stalni Ostalo: 
U podnožju protiče reka Ibar
Hidrogeološka funkcija
H.G. funkcija:  Tip izdani:  Pojave: 

DETALJAN OPIS POJAVE

Geometrija
Dužina: 20m Širina: 310m Dubina: m Površina:  Zapremina:  Nagib od vrha do nožice: 80° Visina od vrha do nožice: 15m

Oblik:  Način kretanja:  Uzroci nestabilnosti: 
Iskopi, zasecanja
Ožiljak:  Čeoni:  Sekundarni: 
Karakteristike stenske kosine
Broj dominantnih familija pukotina: 
2
Pojedinačne pukotine: da Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: Nepovoljna
Veličina izdeljenog bloka u dm³:   max: >125,   min: <1,  
Mehanizam: Blok Stepen istraženosti: Nepoznato Neposredan pokretač procesa: Padavine, Neposredni antropogeni
Visina do najviše zone odlamanja (m): 13 Bazni ugao trenja (°): 

UGROŽENOST

Položaj trase u odnosu na pojavu  Pojava je sa gornje strane puta
Ugroženost puta pojavom  ne
Prekid saobraćaja  ne
Elementi puta u zoni pojave  Krivina zasek do 3,0m

PREPORUKA I NAPOMENE

Preporuke  Redovno održavanje
Napomena 
Na kosini su registrovane dve familije pukotina sa EP 145/30 i 50/60. Celom dužinom kosine postoji zaštita od jersey elemenata koji su u dobrom stanju. Takođe, postoji i zaštitna mreža ali je na pojedinim mestima oštećana pa je neophodna njena zamena. Potrebno je uklanjanje oko 20 m3 odronjenog materijala iza jersey elemenata.