OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI
Oznaka: 464N | Oznaka puta: 30 | Lokalnost: Studenica | Stacionaža: |
Latitude: 43.50505132000 | Longitude: 20.51455643000 | Projekat: ClirTheRoads2 | Istraživač: Zoran Radić Jelka Krušić |
Datum registrovanja: 23/09/2020 | Datum aktiviranja: | Datum reaktiviranja: |
OPŠTI PODACI O PROCESU
Tip pojave: Kliženje | Vrsta pokrenutog materijala: Stena, Drobina | Tlo: | |
Sadržaj vode: Suvo | Brzina kretanja: Brzo | Trend širenja procesa: Progresivno uz padinu | |
Aktivnost: Aktivan | Neaktivan: | Način pojavljivanja: Pojedinačno |
OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA
Reljef duž trase: Padina | Padina: | Visina: 60m Dužina: 150m Nagib: 45° |
Geološka građa | ||
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: amfiboliti i argilofiliti |
Starost (OGK oznaka): A i F | Raspadina: da |
Debljina raspadine: 4m | Stepen raspadnutosti: Sitna drobina, Drobina | |
Hidrologija | ||
Vodotoci: Studenica |
Vodotoci(stalni/povremeni): Stalni | Ostalo: |
Hidrogeološka funkcija | ||
H.G. funkcija: | Tip izdani: | Pojave: |
DETALJAN OPIS POJAVE
Geometrija | ||||||
Dužina: 30m | Širina: 70m | Dubina: 3m | Površina: m² | Zapremina: m³ | Nagib od vrha do nožice: 44° | Visina od vrha do nožice: m |
Oblik: Frontalan | Način kretanja: Kombinovano | Uzroci nestabilnosti: Nepovoljna svojstva stenskih masa, Morfometrija padine |
Ožiljak: | Čeoni: | Sekundarni: |
Karakteristike stenske kosine | ||
Broj dominantnih familija pukotina: |
Pojedinačne pukotine: da | Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: |
Veličina izdeljenog bloka u dm³: max: min: | ||
Mehanizam: | Stepen istraženosti: Nepoznato | Neposredan pokretač procesa: Padavine |
Visina do najviše zone odlamanja (m): | Bazni ugao trenja (°): |
UGROŽENOST
Položaj trase u odnosu na pojavu | Pojava je sa gornje strane puta |
Ugroženost puta pojavom | da |
Prekid saobraćaja | da obrušavanje veće količine materijala na put |
Elementi puta u zoni pojave | Krivina zasek do 3,0m |
PREPORUKA I NAPOMENE
Preporuke | Redovno održavanje, Urgentna sanacija |
Napomena Preporuka saniranje potpornom konstrukcijom. Ublažavanje kosine. Veliki blokovi se odlamaju i materijal kliza na put. Bilo je skorijeg kretanja. |