OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI

Oznaka: 220N Oznaka puta: 181 Lokalnost: Kaona Stacionaža: 
Latitude: 43.70993203000 Longitude: 20.42712265000 Projekat: ClirTheRoads2 Istraživač: Abolmasov B, Berisavljević Z. Đurković J.
Datum registrovanja: 07/09/2020 Datum aktiviranja:  Datum reaktiviranja: 

OPŠTI PODACI O PROCESU

Tip pojave: Kliženje Vrsta pokrenutog materijala: Heterogeni materijali Tlo: 
Sadržaj vode: Vlažno Brzina kretanja: Sporo Trend širenja procesa: Progresivno uz padinu
Aktivnost: Reaktivan Neaktivan:  Način pojavljivanja: Višestruko

OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA

Reljef duž trase: Padina Padina: Trasa u sredini Visina: 50m  Dužina: 300m  Nagib: 25° 
Geološka građa
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: 
fliš - peščari, glinci, laporci
Starost (OGK oznaka): K 2 3 Raspadina: da
Debljina raspadine: 1m Stepen raspadnutosti: Zemljasta raspadina
Hidrologija
Vodotoci: 
Vodotoci(stalni/povremeni):  Ostalo: 
Hidrogeološka funkcija
H.G. funkcija:  Tip izdani:  Pojave: 

DETALJAN OPIS POJAVE

Geometrija
Dužina: 30m Širina: 50m Dubina: 3m Površina:  Zapremina:  Nagib od vrha do nožice: 25° Visina od vrha do nožice: m

Oblik: Frontalan Način kretanja: Kombinovano Uzroci nestabilnosti: 
Morfometrija padine, Nekontrolisano upuštanje vode
Ožiljak: Čeoni Čeoni: 1 Sekundarni: 
Karakteristike stenske kosine
Broj dominantnih familija pukotina: 
Pojedinačne pukotine: da Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: 
Veličina izdeljenog bloka u dm³:   max:   min:  
Mehanizam:  Stepen istraženosti: Registrovano Neposredan pokretač procesa: Neposredni antropogeni
Visina do najviše zone odlamanja (m):  Bazni ugao trenja (°): 

UGROŽENOST

Položaj trase u odnosu na pojavu  Put PRELAZI preko pojave u njenom gornjem delu
Ugroženost puta pojavom  da
Prekid saobraćaja  ne kolovoz u zoni klizišta nije oštećen| moguća je prohodnost puta uz oprez u zoni aktivnog klizišta
Elementi puta u zoni pojave  Krivina zasek do 3,0m

PREPORUKA I NAPOMENE

Preporuke  Redovno održavanje
Napomena 
U zoni pojave je neophodno uraditi čišćenje obodnog drenažnog kanala da bi se postigao poprečni nagib koji će omogućiti dreniranje i oticanje vode u propust, tj. da bi se sprečilo reaktiviranje klizišta.