OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI

Oznaka: 033N Oznaka puta: 180 Lokalnost: Grab Stacionaža: 
Latitude: 43.83336627000 Longitude: 20.28740343000 Projekat: ClirTheRoads2 Istraživač: Uroš Đurić, Snežana Bogdanović
Datum registrovanja: 08/09/2020 Datum aktiviranja:  Datum reaktiviranja: 

OPŠTI PODACI O PROCESU

Tip pojave: Kliženje Vrsta pokrenutog materijala: Drobina Tlo: 
Sadržaj vode: Vlažno Brzina kretanja: Sporo Trend širenja procesa: Progresivno uz padinu
Aktivnost:  Neaktivan: Privremeno umiren Način pojavljivanja: Pojedinačno

OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA

Reljef duž trase: Padina Padina:  Visina: 90m  Dužina: 250m  Nagib: 20° 
Geološka građa
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: 
Sericitski škriljci
Starost (OGK oznaka): C Raspadina: da
Debljina raspadine: 2m Stepen raspadnutosti: Sitna drobina
Hidrologija
Vodotoci: 
Vodotoci(stalni/povremeni):  Ostalo: 
Hidrogeološka funkcija
H.G. funkcija: kolektori Tip izdani:  Pojave: Difuzno pražnjenje

DETALJAN OPIS POJAVE

Geometrija
Dužina: 15m Širina: 20m Dubina: 2m Površina: 40m² Zapremina:  Nagib od vrha do nožice: ° Visina od vrha do nožice: m

Oblik: Jezičast Način kretanja: Translaciono Uzroci nestabilnosti: 
Nepovoljna svojstva stenskih masa, Morfometrija padine
Ožiljak: Čeoni Čeoni: 1.5 Sekundarni: 
Karakteristike stenske kosine
Broj dominantnih familija pukotina: 
Pojedinačne pukotine: da Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: 
Veličina izdeljenog bloka u dm³:   max:   min:  
Mehanizam:  Stepen istraženosti: Registrovano Neposredan pokretač procesa: Padavine
Visina do najviše zone odlamanja (m):  Bazni ugao trenja (°): 

UGROŽENOST

Položaj trase u odnosu na pojavu  Pojava je sa gornje strane puta
Ugroženost puta pojavom  da
Prekid saobraćaja  ne kolovoz u zoni klizišta nije oštećen| moguća je prohodnost puta uz oprez u zoni aktivnog klizišta
Elementi puta u zoni pojave  Pravac zasek do 3,0m

PREPORUKA I NAPOMENE

Preporuke  Redovno održavanje
Napomena 
Tokom obilnijih padavina došlo je do obrušavanja tj. proklizavanja manje količine sitnog drobinskog materijala koje je delimično zatrpalo kolovoz. Najverovatnije će doći do prirodne stabilizacije ali se preporučuje uklanjanje naklizalog materijala. Preporučuje se povremeni monitoring tj. obilazak lokacije od strane licenciranog inženjera.