OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI
Oznaka: 700N | Oznaka puta: 30 | Lokalnost: Vrmbaja | Stacionaža: |
Latitude: 43.49823800100 | Longitude: 20.36000672000 | Projekat: ClirTheRoads2 | Istraživač: MM i DB |
Datum registrovanja: 23/09/2020 | Datum aktiviranja: | Datum reaktiviranja: |
OPŠTI PODACI O PROCESU
Tip pojave: Odronjavanje | Vrsta pokrenutog materijala: Stena | Tlo: | |
Sadržaj vode: Vlažno | Brzina kretanja: Ekstrenmo brzo | Trend širenja procesa: | |
Aktivnost: Aktivan | Neaktivan: Saniran-stabilizovano | Način pojavljivanja: Višestruko |
OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA
Reljef duž trase: Dolina | Padina: Trasa u dnu | Visina: 700m Dužina: 1200m Nagib: 30° |
Geološka građa | ||
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: Fliš-Peščar, Laporac |
Starost (OGK oznaka): K23 | Raspadina: da |
Debljina raspadine: 0.5m | Stepen raspadnutosti: Blokovi | |
Hidrologija | ||
Vodotoci: |
Vodotoci(stalni/povremeni): | Ostalo: |
Hidrogeološka funkcija | ||
H.G. funkcija: | Tip izdani: | Pojave: |
DETALJAN OPIS POJAVE
Geometrija | ||||||
Dužina: 20m | Širina: 70m | Dubina: 1m | Površina: m² | Zapremina: m³ | Nagib od vrha do nožice: 65° | Visina od vrha do nožice: 30m |
Oblik: Izdužen | Način kretanja: Složeno | Uzroci nestabilnosti: Morfometrija padine |
Ožiljak: | Čeoni: | Sekundarni: |
Karakteristike stenske kosine | ||
Broj dominantnih familija pukotina: 3 |
Pojedinačne pukotine: da | Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: Nepovoljna |
Veličina izdeljenog bloka u dm³: max: >125, min: 1-8, | ||
Mehanizam: Blok, Klin | Stepen istraženosti: Registrovano | Neposredan pokretač procesa: Padavine |
Visina do najviše zone odlamanja (m): 30 | Bazni ugao trenja (°): |
UGROŽENOST
Položaj trase u odnosu na pojavu | Put PRELAZI preko nožice pojave |
Ugroženost puta pojavom | da |
Prekid saobraćaja | ne povremeno obrušavanje materijala |
Elementi puta u zoni pojave | Krivina zasek do 3,0m |
PREPORUKA I NAPOMENE
Preporuke | Redovno održavanje |
Napomena Potrebno je ukloniti blokove stene sa gabiona max veličine oko 1 m3. Ugrožavaju bezbednost učesnika u saobraćaju. Ss 50/35, Ep 225/35 145/85 |