OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI

Oznaka: 258N Oznaka puta: 181 Lokalnost: Ročevići Stacionaža: 
Latitude: 43.70912035000 Longitude: 20.43924250000 Projekat: ClirTheRoads2 Istraživač: Abolmasov Bž, Berisavljević Z, Đurković J
Datum registrovanja: 09/09/2020 Datum aktiviranja:  Datum reaktiviranja: 

OPŠTI PODACI O PROCESU

Tip pojave: Kliženje Vrsta pokrenutog materijala: Heterogeni materijali Tlo: 
Sadržaj vode: Vlažno Brzina kretanja: Umereno Trend širenja procesa: Progresivno uz padinu
Aktivnost: Trenutno umiren Neaktivan:  Način pojavljivanja: Pojedinačno

OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA

Reljef duž trase: Padina Padina: Trasa u sredini Visina: 50m  Dužina: 200m  Nagib: 40° 
Geološka građa
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: 
dijabazi
Starost (OGK oznaka): K 2 Raspadina: da
Debljina raspadine: 2m Stepen raspadnutosti: Zemljasta raspadina
Hidrologija
Vodotoci: 
Vodotoci(stalni/povremeni): Stalni Ostalo: 
Hidrogeološka funkcija
H.G. funkcija:  Tip izdani:  Pojave: 

DETALJAN OPIS POJAVE

Geometrija
Dužina: 15m Širina: 22m Dubina: 3m Površina:  Zapremina:  Nagib od vrha do nožice: 30° Visina od vrha do nožice: m

Oblik: Kružni Način kretanja: Rotaciono Uzroci nestabilnosti: 
Nepovoljna svojstva stenskih masa, Morfometrija padine, Iskopi, zasecanja
Ožiljak: Čeoni Čeoni: 0.2 Sekundarni: 
Karakteristike stenske kosine
Broj dominantnih familija pukotina: 
Pojedinačne pukotine: da Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: 
Veličina izdeljenog bloka u dm³:   max:   min:  
Mehanizam:  Stepen istraženosti: Nepoznato Neposredan pokretač procesa: Padavine, Neposredni antropogeni
Visina do najviše zone odlamanja (m):  Bazni ugao trenja (°): 

UGROŽENOST

Položaj trase u odnosu na pojavu  Put PRELAZI neposredno iznad čeonog dela pojave
Ugroženost puta pojavom  da
Prekid saobraćaja  ne kolovoz u zoni klizišta nije oštećen| moguća je prohodnost puta uz oprez u zoni aktivnog klizišta
Elementi puta u zoni pojave  Krivina zasek do 3,0m

PREPORUKA I NAPOMENE

Preporuke  Redovno održavanje
Napomena 
Čeoni ožiljak je zatrpan kamenim nabačajem da bi se obezbedila funkionalnost jedne trake puta i bezbednost jer je rigola i 40% jedne trake zahvaćeno pojavom. Klizište je formirano u zaseku na nizbrdnoj strani, u nasipu male debljine, tako da je verovatno zahvaćena raspadina osnovne stene (dijabaza ili izmenjenih serpentinita).