OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI
Oznaka: 401N | Oznaka puta: 180 | Lokalnost: Rti | Stacionaža: |
Latitude: 43.75099871000 | Longitude: 20.25482131000 | Projekat: ClirTheRoads2 | Istraživač: Zoran Radić Jelka Krušić |
Datum registrovanja: 06/09/2020 | Datum aktiviranja: | Datum reaktiviranja: |
OPŠTI PODACI O PROCESU
Tip pojave: Složeno | Vrsta pokrenutog materijala: Drobina | Tlo: | |
Sadržaj vode: Vlažno | Brzina kretanja: Umereno | Trend širenja procesa: Progresivno niz padinu | |
Aktivnost: | Neaktivan: Privremeno umiren | Način pojavljivanja: Višestruko |
OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA
Reljef duž trase: | Padina: Trasa u dnu | Visina: 20m Dužina: 75m Nagib: 15° |
Geološka građa | ||
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: fliš |
Starost (OGK oznaka): K23 4 | Raspadina: da |
Debljina raspadine: 0.5m | Stepen raspadnutosti: Sitna drobina | |
Hidrologija | ||
Vodotoci: |
Vodotoci(stalni/povremeni): | Ostalo: |
Hidrogeološka funkcija | ||
H.G. funkcija: | Tip izdani: | Pojave: |
DETALJAN OPIS POJAVE
Geometrija | ||||||
Dužina: 6m | Širina: 75m | Dubina: 0.5m | Površina: m² | Zapremina: m³ | Nagib od vrha do nožice: 70° | Visina od vrha do nožice: m |
Oblik: Frontalan | Način kretanja: Složeno | Uzroci nestabilnosti: Nepovoljna svojstva stenskih masa, Iskopi, zasecanja |
Ožiljak: | Čeoni: | Sekundarni: |
Karakteristike stenske kosine | ||
Broj dominantnih familija pukotina: |
Pojedinačne pukotine: da | Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: |
Veličina izdeljenog bloka u dm³: max: min: | ||
Mehanizam: | Stepen istraženosti: Nepoznato | Neposredan pokretač procesa: Padavine |
Visina do najviše zone odlamanja (m): | Bazni ugao trenja (°): |
UGROŽENOST
Položaj trase u odnosu na pojavu | Pojava je sa gornje strane puta |
Ugroženost puta pojavom | da |
Prekid saobraćaja | ne povremeno obrušavanje materijala |
Elementi puta u zoni pojave | Pravac usek veći 3,0m |
PREPORUKA I NAPOMENE
Preporuke | Redovno održavanje |
Napomena Povremeno erodovanje materijala, površinska u nekim djelovima linijska. Površinsko gomilanje materijala na put. Potencijalno obrušavanje 0.5-1 m3 materijala pri padavinama. |