OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI
Oznaka: 543K | Oznaka puta: 27 | Lokalnost: Pašnjak | Stacionaža: |
Latitude: 44.3449336 | Longitude: 19.632254 | Projekat: ClirTheRoads1 | Istraživač: Jelka Krušić, Vladan Vlajković |
Datum registrovanja: 30/08/2017 | Datum aktiviranja: | Datum reaktiviranja: |
OPŠTI PODACI O PROCESU
Tip pojave: Kliženje | Vrsta pokrenutog materijala: Drobina | Tlo: Prašina | |
Sadržaj vode: Suvo | Brzina kretanja: Brzo | Trend širenja procesa: Progresivno niz padinu | |
Aktivnost: | Neaktivan: Saniran-stabilizovano | Način pojavljivanja: Pojedinačno |
OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA
Reljef duž trase: | Padina: Trasa u dnu | Visina: m Dužina: m Nagib: ° |
Geološka građa | ||
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: konglomeratično-škriljačka serija |
Starost (OGK oznaka): D3+C | Raspadina: da |
Debljina raspadine: 6m | Stepen raspadnutosti: Zemljasta raspadina, Sitna drobina | |
Hidrologija | ||
Vodotoci: Jadar |
Vodotoci(stalni/povremeni): Stalni | Ostalo: |
Hidrogeološka funkcija | ||
H.G. funkcija: | Tip izdani: | Pojave: |
DETALJAN OPIS POJAVE
Geometrija | ||||||
Dužina: 15m | Širina: 30m | Dubina: 5m | Površina: m² | Zapremina: m³ | Nagib od vrha do nožice: 20° | Visina od vrha do nožice: m |
Oblik: Frontalan | Način kretanja: Translaciono | Uzroci nestabilnosti: Nepovoljna svojstva stenskih masa |
Ožiljak: Čeoni | Čeoni: | Sekundarni: |
Karakteristike stenske kosine | ||
Broj dominantnih familija pukotina: |
Pojedinačne pukotine: da | Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: |
Veličina izdeljenog bloka u dm³: max: min: | ||
Mehanizam: | Stepen istraženosti: Registrovano | Neposredan pokretač procesa: Padavine |
Visina do najviše zone odlamanja (m): | Bazni ugao trenja (°): |
UGROŽENOST
Položaj trase u odnosu na pojavu | Pojava je sa gornje strane puta |
Ugroženost puta pojavom | ne |
Prekid saobraćaja | ne |
Elementi puta u zoni pojave | zasek do 3,0m |
PREPORUKA I NAPOMENE
Preporuke | Redovno održavanje, Monitoring |
Napomena Klizište privremeno snairano kamenim nabačajem u nožičnom dijelu, trenutno ne ugrožava put ali je potrebno naći neko trajnije sanaciono rešenje. Foto: 05295-98 |