OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI

Oznaka: 615N Oznaka puta: 181 Lokalnost: Vrdila Stacionaža: 
Latitude: 43.70791842200 Longitude: 20.55358856000 Projekat: ClirTheRoads2 Istraživač: Miloš Marjanović, Dušan Berisavljević
Datum registrovanja: 07/09/2020 Datum aktiviranja:  Datum reaktiviranja: 

OPŠTI PODACI O PROCESU

Tip pojave: Kliženje Vrsta pokrenutog materijala: Drobina Tlo: 
Sadržaj vode: Vlažno Brzina kretanja: Umereno Trend širenja procesa: Smirivanje
Aktivnost:  Neaktivan: Saniran-stabilizovano Način pojavljivanja: Pojedinačno

OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA

Reljef duž trase: Dolina, Padina Padina:  Visina: 50m  Dužina: 300m  Nagib: 10° 
Geološka građa
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: 
Peščar - krečnjak
Starost (OGK oznaka): M2,3 Raspadina: da
Debljina raspadine: 2m Stepen raspadnutosti: Zemljasta raspadina
Hidrologija
Vodotoci: 
Vrdilska reka
Vodotoci(stalni/povremeni): Stalni Ostalo: 
Udaljena 10 m od puta.
Hidrogeološka funkcija
H.G. funkcija: Izolator Tip izdani: Pukotinska Pojave: Bunar na padini iznad puta. Voda na oko 6 m dubine. -

DETALJAN OPIS POJAVE

Geometrija
Dužina: 100m Širina: 60m Dubina: 4m Površina:  Zapremina:  Nagib od vrha do nožice: 20° Visina od vrha do nožice: 35m

Oblik: Nepravilan Način kretanja: Složeno Uzroci nestabilnosti: 
Erozija nožice padine
Ožiljak: Čeoni Čeoni:  Sekundarni: 
Karakteristike stenske kosine
Broj dominantnih familija pukotina: 
Pojedinačne pukotine: da Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: 
Veličina izdeljenog bloka u dm³:   max:   min:  
Mehanizam:  Stepen istraženosti: Detaljno Neposredan pokretač procesa: Erozija nožice padine
Visina do najviše zone odlamanja (m):  Bazni ugao trenja (°): 

UGROŽENOST

Položaj trase u odnosu na pojavu  Put PRELAZI preko središnjeg dela pojave
Ugroženost puta pojavom  ne
Prekid saobraćaja  ne
Elementi puta u zoni pojave  Krivina zasek do 3,0m

PREPORUKA I NAPOMENE

Preporuke  Redovno održavanje
Napomena 
Potrebno je redovno održavanje i puta i gabionske konstrukcije koja je korišćena kao mera sanacije. Klizište je inače detaljno istraženo prilikom sanacije od strane Instituta za Puteve Beograd. Foto: 3262-3265