OPŠTI PODACI O NESTABILNOSTI

Oznaka: 011K Oznaka puta: 28 Lokalnost: Crnča Stacionaža: 
Latitude: 44.276136 Longitude: 19.276819 Projekat: ClirTheRoads1 Istraživač: Miloš Marjanović, Biljana Abolmasov, Edin Čičić
Datum registrovanja: 23/08/2017 Datum aktiviranja:  Datum reaktiviranja: 

OPŠTI PODACI O PROCESU

Tip pojave: Kliženje Vrsta pokrenutog materijala: Drobina Tlo: 
Sadržaj vode: Vlažno Brzina kretanja: Brzo Trend širenja procesa: Progresivno uz padinu
Aktivnost:  Neaktivan: Saniran-stabilizovano Način pojavljivanja: Sukcesivno

OPŠTI PODACI O TERENU I POLOŽAJU TRASE PUTA

Reljef duž trase:  Padina: Trasa u sredini Visina: 50m  Dužina: Nagib: 25° 
Geološka građa
Vrsta osnovne stene - litološki sastav: 
raspadnuti škriljci
Starost (OGK oznaka): C1,2 zona kontakta sa Se Raspadina: da
Debljina raspadine: 2m Stepen raspadnutosti: Drobina
Hidrologija
Vodotoci: 
Drina
Vodotoci(stalni/povremeni): Stalni Ostalo: 
50m udaljenost
Hidrogeološka funkcija
H.G. funkcija:  Tip izdani:  Pojave: na susednoj padini (levo) kaptiran izvor u kontaktnoj zoni -

DETALJAN OPIS POJAVE

Geometrija
Dužina: 30m Širina: 150m Dubina: 3m Površina:  Zapremina:  Nagib od vrha do nožice: 30° Visina od vrha do nožice: m

Oblik: Frontalan Način kretanja: Translaciono Uzroci nestabilnosti: 
Nepovoljna svojstva stenskih masa, Erozija nožice padine, Iskopi, zasecanja
Ožiljak: Čeoni Čeoni:  Sekundarni: 
Karakteristike stenske kosine
Broj dominantnih familija pukotina: 
Pojedinačne pukotine: da Orijentacija pukotina u odnosu na trasu: 
Veličina izdeljenog bloka u dm³:   max:   min:  
Mehanizam:  Stepen istraženosti: Detaljno Neposredan pokretač procesa: Padavine, Ostalo
Visina do najviše zone odlamanja (m):  Bazni ugao trenja (°): 

UGROŽENOST

Položaj trase u odnosu na pojavu  Put PRELAZI preko središnjeg dela pojave
Ugroženost puta pojavom  da
Prekid saobraćaja  da kolovozna konstrukcija manje oštećena od obrušenog materijal
Elementi puta u zoni pojave  zasek do 3,0m

PREPORUKA I NAPOMENE

Preporuke 
Napomena 
Erozija desnog emandra Drine. Urađena obaloutvrda kamenim nabačajem (planira se nastavak). Saniran deo klizišta od levog boka do sredine šipovima (∅1500mm), na naglavnu gredu dolazi AB zid , 10-15m Df. U desnom boku pojava nestabilnosti u dužini od 20m. sa donje strane puta, onsposobljena jedna kolovozbna traka. Planira se nastavak reda šipova sa N gredom i zidom kao i obaloutvrda. Foto: 1372022, 2024, 2025